sobota, 26 marca 2016

Spóźniony, ale jest ;)
Trochę rzadziej można mnie tu spotkać ostatnio. Ale jeśli w życiu wirtualnym mnie mało, to znaczy, że w życiu realnym mam się całkiem dobrze ;) Nie zmienia to faktu jednak, że mam zamiar być z Wami częściej! 

Ostatnio moje życie składa się z ciągłej pracy, opieką nad dziećmi i ćwiczeniami. Tak, od miesiąca pilnuje wszystkiego co jem i ruszam się więcej niż zwykle. 
Bardzo chciałabym większość z Was zmotywować do zdrowego jedzenia i codziennego ruchu. Jakiegokolwiek. Mam na to kilka pomysłów, które w niedługim czasie postaram się zrealizować.
Większość z Was powie: "Nie mam czasu". Zagadnienia "brak czasu" nie rozwiąże się przez pośpiech, lecz przez spokój. Dlatego polecam Wam rozpisać każdy dzień według planu i ulokować tam chwilę "dla siebie".  Więcej o tym pojawi się w następnych postach :) 

Stylizacja adekwatna do pogody :) Ostatnio odwiedziło nas kilka całkiem słonecznych i ciepłych dni! Stąd też cieniutka parka i bluzeczka z 3/4 rękawem.
Jak zawsze styl, który lubię ;) Nie zawsze musimy ulegać modowym trendom ;) Nośmy to co lubimy, to co nam się podoba. Chcesz kupić coś nowego? Nie kupuj tego, co ma koleżanka. Kup coś unikalnego. Bądź jednocześnie sobą. Głównie sobie masz się podobać ;)

Do następnego ! :*




























Parka - SELFIEROOM
Buty - STRADIVARIUS
Spodnie - BERSHKA
Bluzka - SELFIEROOM

1 komentarz: