środa, 16 grudnia 2015




Kochani ;)

Dziś coś na szybko!
Chwilę przed pracą wrzucam kilka zdjęć z dzisiejszej stylizacji :)
Moja praca wymaga czasami ubioru z działu "eleganckie" stąd też biała koszula i czarna ramoneska,

ale że na co dzień lubię luuuuz ... stąd włosy upięte w ten sposób a nie inny ;)
Dzięki temu nie jest zbyt oficjalnie ;)
Wrzucam Wam również zdjęcia z dzisiejszych zakupów.
Wpadłam na chwilę między innymi do Ziaji i poznałam ich nową edycję CUPUACU.
Jest cudowna! Zapach mnie powalił!
Zakupiłam krem do twarzy na dzień i na noc oraz brązujące mleczko do działa
z dozownikiem - który ułatwia korzystanie :)
Minęłam także jedną z drogerii i zaopatrzyłam się w tusz do rzęs Rimmel
i podkład Maybelline z serii AFFINITONE - użyłam dzisiaj - na chwilę obecną mogę polecić! Dobrze matuje, jest delikatny i długo się trzyma :)
Już niedługo propozycje kreacji na Święta :)
Zapraszam !
















Koszula - H&M
Ramoneska - allegro
Spodnie - Stradivarius
Szminka - Miss sporty

4 komentarze: