wtorek, 29 grudnia 2015



Święta już za nami, a za kilka dni Sylwester!
Ja między świętami nie miałam za bardzo czasu, by dłużej pobuszować po sklepach, ale wiem, że wyprzedaże są ogromne ;)
 Niejedna z Was pewnie już była, bądź wybiera się ;) 
Póki jeszcze nic nie macie, zachęcam do inspiracji :)
Przedstawiam Wam dzisiaj dwie propozycje outfitu Sylwestrowego.
Modna sukienka koronkowa. Bardzo ją lubię. Pod koronką znajduje się 
delikatny, miły w dotyku materiał przez którego nie czuć gryzącej trochę koronki ;)
Czarna rozkloszowana spódnica + błyszcząca bluzeczka.
 Elegancko a jednak na luzie, gdyż bluzeczka "niedbale" opiera się na spódnicy.
 Do stylizacji polecam szpilki. 
Trampki sprawdzą się raczej tylko do zestawu ze spódnicą.

 Choć powiem Wam, kiedyś byłam na weselu w podobnej
 sukience z koronki i jak po północy przebrałam szpilki na
 Conversy wysokie, to efektem było "Wooow są urocze" ;D



Kochani następny post po nowym roku!



Zapraszam na snapchat: lenastylee 
Instagram: lenastyle


Tam możecie być ze mną na bieżąco ;)














Sukienka - TALLY WEIJL
Buty - CCC









Bluzka - RESERVED
Spódnica - DEYNN SHOP
Buty - CCC

5 komentarzy:

  1. świetne kreacje, idealne na Sylwestra :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta pierwsza sukienka <3
    Cudowne stylizacje na Sylwestra :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie tez nie korzystalam z promocji, bo po prostu brakło mi czasu :D Ślicznie wyglądasz! Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń